Veelgestelde vragen: mijn bestelling

Veelgestelde vragen over bestellingen. Is jouw vraag hieronder nog niet beantwoord? Neem dan contact op. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?

Dat kan, tot 18:00 uur is het mogelijk de order kosteloos aan te laten passen. Dit kan door een mail te sturen naar: planning@lengtesverzenden.nl. Wij passen de order aan en bevestigen dit aan jou.

Kan ik mijn transport volgen via Track and Trace?

Ja, je kunt via de tracking link in de boekingsbevestiging je zending traceren. Ook is het mogelijk om op de site van Lengtesverzenden.nl je zending te volgen. Mochten er toch vragen zijn, mail je vraag in dat geval naar planning@lengtesverzenden.nl.

Neem contact op
Lengtesverzenden008

Wij kunnen het wél!

Een lang pakket verzenden, daar trekken veel pakketdiensten de handen vanaf. Probeer maar eens een pakket van langer dan 2 meter via een reguliere pakketdienst te laten verzenden. Voor elke lengte tot 6 meter hebben we bij Lengtesverzenden.nl wél een pasklare oplossing!

Bekijk de voordelen
Lengtesverzenden005

Zakelijke klant

Wij verzenden gewoon zelf en hebben daardoor korte lijntjes. Dat biedt jou een hoop efficiëntie en flexibiliteit. Bij ons kun je ook periodiek verzenden met klantspecifieke mogelijkheden, zoals vaste bezorgtijden. 

Alles over zakelijk

Actueel

Blijf op de hoogte! Lees hier alles wat je moet weten over lengte transport bij Lengtesverzenden.nl. Van updates tot nieuwtjes en ook eventuele storingen laten we je hier weten.

Lengtesverzenden008

We zijn live! – even voorstellen

We zijn live! Met onze nieuwe website én op social media kun…
Lengtesverzenden006

Een lang pakket verzenden, hoe werkt dat?

Vanuit de praktijk weet lengtesverzenden.nl als geen ander dat het verzenden van…